OFFICECATALOG.HU
Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus
formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven
íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és
szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (officecatalog.hu)
és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan
elérhető a következő weboldalról: http://www.officecatalog.hu/aszf-hALTSZERZ.html
és letölthető az alábbi linkről: http://www.officecatalog.hu/egyeb/letoltes/pag_letoltes.aspx?LETCSOP=ASZF
1. Szolgáltató
adatai:
A szolgáltató neve:”MILL 94 Kft
A szolgáltató székhelye:1136.Budapest, Raoul Wallenberg utca
9 3/9
A szolgáltató telephelye: 3300. Eger, Szvorényi utca 51
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való
kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
mill@mill.hu
Cégjegyzékszáma:01-09-899000
Adószáma: 11164298-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Cégbíróság
Telefonszáma:+36 36 516610
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH56758/2012
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
CORWELL Kft.
Székhely: 1113 Budapest, Villányi út 52. fszt. 4., Telephely: 2120 Dunakeszi,
Pallag u. 37., Adószám: 10593756-2-43, Telefon: +36 1 889 9000, E-mail cím: corwell@corwell.hu
2. Alapvető
rendelkezések:
2.1. A jelen
ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a
magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező
rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Irányadó továbbá a
jelen ÁSZF alapján megvalósított adatkezelésekre a Szolgáltató adatkezelési
szabályzata is, mely elérhető a www.officecataolg.hu
weboldalon.
2.2. A jelen
ÁSZF 2018.május hó 20 nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A
Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a
Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon
közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk
nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás
automatikusan érvényes.
2.3. Felhasználó,
amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy
annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált
felhasználója a webshopnak, az ÁSZF-ben, a weboldal használati feltételekben és
az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop
tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató
fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az
azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.
Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése,
elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos
hozzájárulása nélkül.
3. Regisztráció/vásárlás
3.1. Felhasználó
a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF,
és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és
elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. A sikeres regisztrációval a Felek
között szállítási keretszerződés jön létre a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint.
3.2. Felhasználó
a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A
vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető
adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja
felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi
igénybe szolgáltatásait.
3.3. A
Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra
visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért
semminemű felelősség nem terheli.
3.4. A
Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a
jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a
Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Megvásárolható
termékek, szolgáltatások köre
4.1. A
megjelenített termékek online/személyesen/telefonon rendelhetők meg. A
termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a
törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
4.2. A
webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek
eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk
felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti
különbözőség miatt.
4.3. Amennyiben
akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben
a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére,
különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan
elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt
megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a
terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő
szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4.5. Hibás ár
esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és
feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie
szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján
a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön
létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben,
azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező
nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött
szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a
hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
5. Rendelés
menete
5.1. Felhasználó
a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba. Regisztráció nélkül is megkezdheti a
vásárlást, de vásárlás végénél köteles belépni vagy regisztrálni
5.2. Felhasználó
a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Felhasználó
kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a
kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva.
5.4. Amennyiben
Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni új termékkeresést
indíthat. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni
kívánt termék darabszámát. A sor végén található ikonra kattintva törölheti a
kosár egy termékét, a teljes kosár tartalmát pedig a „Kosár tartalmának
törlése” gombbal törölheti. Mennyiség módosításához az adott termék során
található beviteli mezőben írja át a megrendelni kívánt mennyiségre a mezőben
lévő számot, majd kattintson a „Módosít” gombra. Amennyiben nem kíván további
módosításokat elvégezni, kattintson a „Kosár tartalmának megrendelése” gombra.
5.5. Felhasználó
kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek
típusai a következők:
5.5.1. Fizetési
módok:
Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató
üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő
átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó
a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb
helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak
magyar forintban (HUF) van lehetőség.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék
futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a
megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt
termék(ek) átvételekor.
Előreutalással, átutalással: Felhasználó a megrendelt
termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon
belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását
követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő
átvételére.
Szállítási költség:
20 000 Ft nettó számlaérték alatt – 2 500 Ft/címenként és
alkalmanként
20 000-50 000 Ft nettó számlaérték között – 3 500
Ft/címenként és alkalmanként
50 001-100 000 Ft nettó számlaérték között – 4 600
Ft/címenként és alkalmanként
100 000 Ft nettó számlaérték felett – 5 900 Ft/címenként és
alkalmanként
5.6. Amennyiben
a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál,
fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve
módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt
követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra,
hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
5.7. A fizetendő
végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden
költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és
termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv
felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok
kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.8. Az adatok
megadását követően Felhasználó a ”Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”
gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer
ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a
megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos
kívánságát.
5.9. Adatbeviteli
hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden
esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt
adatokat.
5.10. Felhasználó
e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés
és az azzal egyező tartalmú visszaigazolás hozza létre a felek között az egyedi
szállítási szerződést. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének
elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn
belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó
az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A
megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve
az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért
nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg
regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem
tud üzenetet fogadni.
6. A
megrendelések feldolgozása és teljesítés
6.1. A
megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés
leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon
kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus
úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. Általános
teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha
Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg,
Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn
belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való
megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti
teljesítésre.
6.3. Ha
Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről
Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett
összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
6.4. Szolgáltató
nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a
beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli
változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő
teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
7. Elállás
joga
7.1. Az Európai
Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Korm. rendelet szabályozása értelmében az elállási jog nem illeti meg a
vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körében jár e.
7.2. A fogyasztó
és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.3. Az Európai
Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt
érhető el.
8. Jótállás,
szavatosság
Kellékszavatosság
8.1. Milyen
esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése
esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2. Milyen
jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi
kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést,
kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem
kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az
indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. Milyen határidőben
érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő
hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogait már nem érvényesítheti.
8.4. Kivel
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét.
8.5. Milyen
egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a
webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap
eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó
által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9. A szavatossági
igény esetén történő eljárás
9.1. A
szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót
terhelik (Ptk. 6:166. §).
9.2. A
Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést
legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
10. Vegyes
Rendelkezések
10.1. Szolgáltató
kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek
jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a
jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
10.2. Ha a jelen
ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik,
az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem
érinti.
10.3. Amennyiben
Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás
elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról
történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén
érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az
ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy
lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés
szigorú betartásához.
10.4. Szolgáltató
és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
11. Szerzői
jogok
11.1. Miután a www.officecatalog.hu , mint weboldal
szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.officecatalog.hu
weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése
(többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való
felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a
Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
11.2. A www.officecatalog.hu weboldalról és
annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is
csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
11.3. A
Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a
domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az
internetes reklámfelületeire.
11.4. Tilos a www.officecatalog.hu weboldal
tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a
felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése;
bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.officecatalog.hu weboldalon vagy
azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
11.5. A www.officecatalog.hu név szerzői jogi
védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató
írásos hozzájárulásával lehetséges.
11.6. Felhasználó
tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén
Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 20000 Ft,
illetve szavanként bruttó 15000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen
kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi
jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek
összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
12. Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő
linken: http://officecatalog.hu/reklam/statikus_oldalak/pag_statikusOldalak.aspx?kod=adatkez
Eger,2018.május 24